Jak tworzyć dobry content?

Jak tworzyć dobry content?

Agencje marketingowe mają szerokie spektrum działania, a jednym z obszarów ich działalności jest tworzenie contentu, czyli treści i grafik na strony internetowe klientów. Nie mogą być to jednak zwykłe treści, ale takie tworzone specjalnie pod SEO, czyli pozycjonowanie stron. W tworzeniu takich treści liczy się odpowiedni styl, język, dopasowanie treści do odbiorców oraz wybór słów kluczowych.

Przeczytaj również: Społeczność lojalnych klientów na Facebooka – jak ją zbudować?

Jaki ma być styl treści?

Treści tworzone przez agencje marketingowe powinny być poprawne pod każdym względem – stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym. Poprawny tekst staje się przyjazny dla czytelnika i nie traci na swojej wiarygodności. Przejrzysta, czytelna i dobrze napisana treść to zdecydowanie podstawa! Nie zapominajmy o podziale treści na dane akapity i rozdzieleniu ich śródtytułami. Jest to szczególnie ważne, gdy w jednym tekście poruszanych jest kilka tematów. Czytelnik musi wiedzieć, w którym miejscu zaczyna i kończy się dany temat.

Na początku artykułu dobrze jest umieścić spis treści, który odnosić będzie do poszczególnych zagadnień w artykule.

Twórz treści unikalne

Bardzo ważną zasadą jest tworzenie unikalnych treści na strony internetowe. Na pewno kopiowanie treści z innych stron nie jest dobrym rozwiązaniem. Roboty Google na pewno zauważą powieloną treść, która nie umknie uwadze nawet samych czytelników. W efekcie serwis straci zaufanie swoich czytelników i na pewno nie będzie uważany za profesjonalny. Strona straci również szansę na wysoką pozycję w wyszukiwarce internetowej.

Słowa kluczowe i linkowanie w artykułach

Tworzona treść może oczywiście zawierać frazy i słowa kluczowe, które będą wpływać na wyższą pozycję strony w wyszukiwarce, ale nie można ich nadużywać! Zbyt duża liczba takich słów kluczowych będzie wyglądać nienaturalnie i zniechęci czytelnika do dalszej lektury artykułu. Najlepiej tak wplatać słowa klucze do treści, by komponowały się z całością treści i nie rzucały zanadto w oczy.

www.lubuskiranking.pl marketing gdańsk jak usunąć naklejki z szyby samochodu https://booklet.pl/blog/ Booklet Blog świat etykiet i naklejek - pomysły i insp

Nie zapomnijmy także o linkowaniu wewnętrznym, czyli umieszczaniu linków kierujących do innego artykułu, jeśli treść w jakiś sposób do nich nawiązuje.