Osoby, znajdujące się na poważnych stanowiskach w szanujących się firmach biznesowy savoir-vivre mają zwykle opanowany do perfekcji. Niestety, ludziom, którzy dopiero od niedawna przebywają w dużej
Dress Code
W kręgach biznesowych, poza niezbędnymi umiejętnościami oraz zmysłem przedsiębiorczości, liczy się również wygląd. Od pracowników wielkich korporacji zawsze wymaga
Jak zadbać o swoje stanowisko pracy
W biurach szanujących się przedsiębiorstw każdy pracownik ma swoje stanowisko, przy którym spędza cały dzień pracy. Zwykle składa się ono z biurka lub stolika, komputera firmowego
Relacje między pracownikami
Zgoda, panująca wśród ludzi, pracujących w jednej firmie, to niezawodna recepta na sukces. Jeśli w biurze nie ma kłótni, wszyscy starają się sobie nawzajem pomagać, a atmosfera okazuje
Czym jest savoir-vivre?
Na pewno każdy chociaż raz w życiu słyszał kiedyś termin „savoir-vivre”. Pochodzi on z języka francuskiego, dokładniej od czasownika „savoir”, czyli „wiedzieć”
Kto pomoże Ci zadbać o Twoje zdrowie psychiczne

Twoje zdrowie psychiczne w bardzo dużej mierze zależy od Ciebie. Jednak otoczenie ma również wpływ na to w jakiej kondycji jest Twoja psychika. Zależy ona od Twoich dzieci,